Partenerul dvs. pentru un service prompt
Atunci când cumpăraţi un aparat electrocasnic Miele alegeţi longevitatea şi cea mai bună calitate. Dacă, totuşi, aveţi nevoie de vreun ajutor,
Service-ul Miele vă poate asigura asistenţă rapidă şi sigură.
Tehnicienii noştri Miele şi partenerii de service selectaţi au reprezentanţe în întreaga ţară şi pot ajunge la dvs. acasă
într-un timp foarte scurt.
Inregistrati-va produsele pe platforma Miele si veti avea o evidenta usoara a lucrarilor si a interventiilor asupra produselor dumneavoastra
Pentru înregistrarea unei probleme de service garanție sau post garanție, vă rugăm să
înregistrați solicitarea pe mailurile următoare: service@miele.ro/info@miele.ro
sau telefonic la numărul (+4)021 352 07 77, alegând Piața Presei Libere.
Puteți face o cerere de interventie online la
https://www.miele.ro/domestice/solicitare-service-3216.htm
sau programare online în aplicația de service, unde veti putea inregistra si produsele dumneavoastra accesând link-ul următor:
https://servicemiele.ro/login
Acceptarea reparaţiilor
Dacă întâmpinaţi vreo problemă cu unul dintre aparatele dvs. electrocasnice Miele, vă oferim un service complet la calitatea cu care Miele v-a obişnuit.
Pentru înregistrarea unei probleme de service garanție sau post garanție, vă rugăm să
înregistrați solicitarea pe mailurile următoare: service@miele.ro/info@miele.ro
sau telefonic la numărul (+4)021 352 07 77, alegând Piața Presei Libere.
Constatarea se va face de regulă la domiciliul dumneavoatră, exceptând produsele mici
(aspiratoare sau cafetiere), in 48 de ore lucrătoare de la solicitare.
Ne puteti contacta telefonic în intervalul
orar 10:00 - 18:00 de luni până vineri şi vom prelua solicitarea dumneavoastră.
Departamentul de service - un câştigător
Departamentul de service pentru aparatele electrocasnice
Miele s-a clasat pe primul loc în 2011, a 17-a oară la rând.